Можете да проследите статуса на поръчката си директно в нашия тракер за поръчки (https://eyerim.bg/order-tracker/), като използвате номера на поръчката си и имейл адрес.
Ще потвърдим изпращането на поръчката ви чрез автоматичен имейл, включително и номера за проследяване на вашата пратка. Можете да проследите статуса на пратката си директно на уебсайта на куриерската фирма.
Помощ и информация
Моята поръчка
Как мога да проверя статуса на поръчката си?
Мога ли да направя промени по вече обработена поръчка?
Не можем да приложим никакви промени на модела, цветовата версия или размера на продукта, който сте избрали за вече обработена поръчка. Също така не можем да променяме типа на лещите или начина на доставка, които сте избрали в процеса на поръчка. В този случай обаче, ако поръчката все още не е регистрирана в куриерската фирма, можем да анулираме и върнем текущата ви поръчка. След това можете да направите нова поръчка директно през нашия сайт, като изберете продукта по ваш избор.
Ако искате да промените параметрите на диоптъра си, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти възможно най-скоро. Ако производственият процес на лещите още не е започнал, ще можем да приложим промените на диоптъра, които сте поискали.
Какви са наличните начини за плащане?
В момента имаме следните налични начини за плащане:
- Кредитна карта/Дебитна карта
- Google Pau
- Apple Pay
- Плащане при получаване - 2 лв.
Всички плащания се обработват чрез платежни портали, които използват най-новите технологии за сигурност, предотвратявайки всякаква възможност за измами.
В случай на продукти по поръчка (диоптрични лещи, произведени специално по рецепта на клиента) са налични само методи за предплащане.
Методът за плащане при получаване е наличен само в случай на поръчки до 300 лв. и не включва диоптрични лещи.
Не съм получил потвърждение за поръчката. Всичко наред ли е?
Ако не може да намерите потвърждението за поръчката във входящата си поща, моля, действайте както следва:
• Проверете папките „Промоции“, „Спам“ или която и да е друга папка, която използвате във входящата си поща.
• Уверете се, че поръчката ви е изпратена успешно и плащането е обработено.
Ако все още не можете да намерите имейла за потвърждение на поръчката, може да сте допуснали грешка при въвеждането на имейл адреса си или по някаква причина плащането ви е било неуспешно. В този случай моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти, опишете проблема си по-подробно, и ние ще го решим възможно най-бързо.
Също така препоръчваме да си създадете акаунт, където да можете да видите детайлна история и статуси на текущите и предишните си поръчки.
Ще получа ли фактура с поръчката?
Издаваме автоматично фактура за всяка поръчка.
В случай на предплатени поръчки ще я получите като прикачен файл в имейла за потвърждение на изпращането.
Ако сте избрали плащане при получаване, фактурата ще бъде издадена, след като поръчката бъде доставена и плащането – обработено. След това фактурата ще бъде изпратена в автоматичен имейл в рамките на 24 часа след доставката на поръчката.
Всички фактури издаваме само в електронен формат, затова те не се включват в пратката в хартиен вид.
Мога ли да получа фактура на фирма с поръчката?
За съжаление не издаваме фактури с фирмени данни.
Мога ли да откажа поръчката си?
Вашата поръчка може да бъде анулирана само в случай че все още не е регистрирана в куриерската фирма. В този случай се свържете с нашата служба за обслужване на клиенти и пригответе номера на поръчката си. Ще обработим вашата заявка възможно най-бързо и ще потвърдим анулирането по имейл.
Ако поръчката ви вече е платена, ще обработим и връщането на парите. Процесът по връщане на парите може да отнеме до 3 работни дни. Продължителността на процеса зависи от избрания от вас метод на плащане, както и от конкретната банка.
Ако искате да отмените поръчка, включваща диоптрични лещи, изработени според вашите индивидуални нужди, можем да обработим заявка за анулиране с връщане на пълната сума само ако производственият процес на лещите все още не е започнал. Когато производството на лещите е започнало, анулирането на поръчката все още е възможна, но в този случай можем да обработим връщане на парите само за рамката.
В такъв случай се свържете с нашата служба за обслужване на клиенти, която ще провери текущото състояние на поръчката и ще ви информира подробно за следващите стъпки.
Срокове и доставка
Какви са сроковете за доставка?
Предвидените срокове за доставка винаги могат да бъдат намерени на страницата на продукта за всеки наличен модел. Ако моделът е на склад, срокът му за доставка е 5 дни.
В нашата оферта можете да намерите и модели, налични за поръчка. При такъв продукт сроковете за доставка могат да се различават. Те обаче винаги могат да бъдат намерени на страницата на продукта.
Поръчките, съдържащи диоптрични лещи, изработени по поръчка, имат по-дълъг срок за доставка поради процеса на производство на лещите. Общият срок за доставка на поръчката зависи от конкретната конфигурация на диоптричните лещи. Срокът за доставка се изчислява от системата автоматично в процеса на поръчка и може да се види преди финализиране на поръчката директно в конфигуратора на лещите, както и в количката.
Какви са наличните методи за доставка и техните такси?
В момента имаме налични следните методи за доставка:
- Speedy - 3 лв.
- ECONT - 3 лв.
При поръчки над 139 лв. всички начини на доставка са безплатни.
Предлагате ли безплатна доставка?
Да, ще ви доставим безплатно всяка поръчка над 139 лв.
Доставяте ли в чужбина?
Мога ли да пренасоча моята пратка?
Можем да променим адреса за доставка на поръчката ви само в случай че пратката ви още не е регистрирана в куриерската фирма. За съжаление промяна на начина на доставка, който сте избрали в поръчката си, не е възможна.
Ако поръчката ви вече е регистрирана в куриерската фирма, можете да промените адреса за доставка, като се свържете директно с центъра за обслужване на клиенти на доставчика. Точната процедура обаче зависи от избраната от вас фирма за доставка.
Не успях да взема пратката, можете ли да я изпратите отново?
Повторното изпращане на недоставена поръчка е възможно само при поръчки, съдържащи диоптрични лещи, изработени според индивидуални нужди. В този случай моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, който ще се погрижи за процедурата по повторно изпращане на вашата пратка.
В случай на всякакви други видове поръчани продукти (слънчеви очила, диоптрична рамка, ски очила) повторното изпращане не е възможно. Ако доставката на вашата поръчка е неуспешна, пратката автоматично се изпраща обратно в нашия склад, а поръчката ви се анулира. Ще ви потвърдим анулирането чрез автоматичен имейл. Ако поръчката ви вече е платена, ще обработим възстановяването на средствата заедно с анулирането. Процедурата по възстановяване на средствата може да отнеме до 3 работни дни от анулирането на поръчката.
Промоции и отстъпки
Мога ли да приложа два промоционални кода едновременно?
Не, можете да прилагате само един код в даден момент.
Ако съм направил поръчка по време на промоция с два артикула и реша да върна един от тях, как това ще повлияе на възстановяването на сумата ми?
Зависи от условията на конкретната промоция, която сте приложили. Нашите промоционални кодове имат специфични условия, които трябва да изпълните, за да можете да ги приложите към поръчката си. Ако направите поръчка с един от нашите промоционални кодове и след това решите да върнете артикул, който вече не отговаря на условията на промоционалния код, сумата, която ще ви бъде възстановена, може да бъде коригирана.
- Промоцията предлага 15% отстъпка за всяка поръчка над 100 лв.
- Общата стойност на поръчката ви е 110 лв.
- Върнатият артикул е на стойност 20 лв.
- Чистата стойност на поръчката след анулиране е 90 лв.
Тъй като връщането намалява общата похарчена сума под минималната сума от 100 лв., възстановяването ще бъде коригирано, за да отрази това, и отстъпката от 15% ще бъде премахната. Това означава, че за продукта, който сте решили да задържите, ще платите пълната цена. Ние ще ви възстановим остатъка, който е пълната цена на поръчката минус пълната цена на продукта, който сте решили да задържите.
Какво става, ако получа само някои от поръчаните артикули, защото съм бил уведомен, че артикул(ите) не могат да бъдат доставени от страна на продавача, и поръчката ми вече не отговаря на условията на приложената промоция?
Ако сте получили имейл, че един или повече от вашите артикули са изчерпани, това може да повлияе на възстановяването на сумата, ако сте използвали промо код. Смятали сме, че артикулът е наличен, когато сте направили поръчката. При опаковането на вашата поръчка обаче сме осъзнали, че артикулът вече не е наличен.
Ако условията на промо кода все още са изпълнени след връщането ви, няма за какво да се притеснявате. В противен случай моля, имайте ги предвид, когато връщате нещо.
Ако съм закупил очила по време на промоция с ограничен срок и искам да ги заменя с нов/различен продукт, като запазя отстъпката, възможно ли е това?
Не, отстъпките са налични само по време на активната промоция. След като промоцията приключи, не можем да ви предложим същата отстъпка отново за нова поръчка.
Исках да купя продукт, но чаках да се появи по-добра оферта, а оттогава цената на продукта се е променила. Мога ли да поискам по-ранната цена?
Цените на продуктите, които продаваме, често се променят в съответствие с политиката за динамично ценообразуване, която ни помага да предлагаме най-добрите цени на нашите клиенти. Политиката се основава на различни параметри и сравнение с пазарните цени и понякога срещаме и технически проблеми, които могат да причинят значителни промени в цените. Винаги се опитваме да дадем на клиентите си най-доброто предложение, затова не се колебайте да се свържете с нашата поддръжка за помощ.
Забравих да приложа кода за отстъпка, когато направих поръчката. Мога ли да го добавя след това?
Ако промоцията с код за отстъпка, която сте искали да приложите, вече е приключила, не е възможно да се приложи кодът със задна дата.
Ако промоцията все още продължава и искате да приложите отстъпката към текуща поръчка, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, за да ви помогне.
Кодът ми за отстъпка не работи. Какво трябва да направя?
На първо място, моля, уверете се, че всички продукти в количката отговарят на условията на купона, който се опитвате да приложите.
Ако промоцията с код за отстъпка, която сте искали да приложите, вече е приключила, не е възможно да използвате кода.
Ако промоцията все още продължава и активно се рекламира на нашия уебсайт или други маркетингови канали и кодът не работи, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, за да ги информирате за проблема.
Ако направя поръчка по време на промоция 2+1 безплатно, как връщането на един или повече артикула ще се отрази на моето възстановяване?
Поради факта, че отстъпката зависи от количеството закупени артикули за промоциите от тип 2+1 безплатно, връщането на един или повече артикула ще доведе до нарушаване на условията на кампанията и ще анулира отстъпката по третия артикул.
Следователно общата сума на възстановяване зависи от броя върнати артикули и тяхната първоначална стойност преди отстъпката.
Ако клиент върне продукт, който не е бил най-евтиният продукт (т.е. го е получил "безплатно" като част от промоцията 2+1 безплатно), клиентът трябва да върне този продукт / продукти заедно с най-евтиния продукт,
който му е предоставен безплатно като част от промоцията.
Ако това не се случи и Участникът върне само продукта / продуктите, които не са получени безплатно, разликата между пълната сума, платена за поръчката, и сумата за продуктите, които клиентът е задържал, ще бъде възстановена, включително пълната сума за продукта, който е бил доставен безплатно като част от промоцията.
Диоптричните лещи, като продукт по индивидуална поръчка, не подлежат на възстановяване.
Общи условия за Black Friday („Общи условия“)
I. Въвеждащи положения
1. Тези условия на събитието, наречено: Black Friday, определят правилата, условията, обхвата и рекламата на събитието, условията за ползване и правомощията на участниците в събитията, както и задълженията на организатора.
2. В събитието могат да участват клиенти, които отговарят на условията за участие в събитието. Това ги прави участници в това събитие („Участник в събитието“).
II. Предмет на събитието и условия за участие в събитието
1. Предмет на събитието е възможността за ползване на отстъпката от участниците в събитието според условията на събитието, по време на неговото времетраене, включително предоставяне на отстъпка за намаление на цената на продуктите, посочени на уебсайта: https://www.eyerim.bg („Продукти“) в размер, посочен в раздел 2 по-долу („Предмет на отстъпката“).
2. Отстъпката се предоставя в следния размер:
а) 24% за всички намалени модели слънчеви или диоптрични очила в раздел Outlet, като се използва код: OUT24. Отстъпката е валидна от 4.11. до 1.12.2024 г.
б) 24% за рамки заедно с лещи, като се използва код: SEE24. Отстъпката е валидна от 4.11. до 1.12.2024 г.
в) 20% на всички модели слънчеви и диоптрични очила, включително на вече намалени очила, като използвате код: BF20. Отстъпката е валидна от 18.11. до 1.12.2024 г.
3. Кодовете за отстъпка и намалените цени са валидни за периода от време, през който продължава промоцията, и в случай че условията, посочени за всяка промоция или отстъпка, са изпълнени поотделно.
4. Участието в промоцията е доброволно и безплатно (т.е. закупуването на стоки в промоцията не е свързано с други разходи, освен плащането на закупените продукти и цената на транспорта, избран от клиента).
5. Някои продукти може да бъдат изключени от тази промоция по време на нейното времетраене.
6. За да участвате в това събитие, вие сте длъжни да:
а) прочетете и приемете настоящите Общи условия;
б) добавите в кошницата продуктите с отстъпка;
в) преди да създадете поръчката – в раздел Количка – въведете кода/кодовете за отстъпка и натиснете бутона „Приложи“.
Непредоставянето на код за отстъпка означава, че купувачът се е отказал от правото да използва промоцията във връзка с офертата. В такава ситуация, в момента на извършване на плащането той губи правото да ползва отстъпката във връзка с извършената транзакция.
7. Промоцията не е съвместима с други отстъпки, промоции, промоционални кампании, специални цени или продуктови отстъпки, валидни в онлайн магазина, ако условията на такава промоция или продукти са различни.
8. Предметът на отстъпката не подлежи на плащане в брой или замяна на други платежни средства и не може да се прехвърля.
Лещи и касови бележки
Мога ли да поръчам очила с индивидуално изработени диоптрични лещи според моята рецепта?
Да, като сертифициран оптичен магазин можем да ви предложим покупка на пълен комплект диоптрични очила, заедно с лещи, изработени спрямо вашите индивидуални диоптрични стойности. Целият процес на поръчка е много лесен: изберете рамка и в нашия конфигуратор за диоптри въведете диоптричните стойности от вашата рецепта. Не сте сигурни как да попълните правилно тези стойности? Няма проблем. Просто приложете снимка на вашата рецепта към поръчката и нашите оптици ще се погрижат за останалото.
Можете също да подобрите лещите си, като добавите защита срещу синя светлина, затъмнение като на слънчеви очила или фотохромно покритие.
Трябва ли да имам лекарска рецепта, за да поръчам диоптрични очила?
Не, не е необходимо да имате лекарска рецепта, за да поръчате очила. Можете да ги поръчате и на база на измерване на очите, извършено от оптометрист в оптичен магазин или на базата на стойностите на вашите текущи очила.
Ако не сте били на очен преглед през последната година обаче, ви препоръчваме да посетите вашия оптик или оптометрист, преди да закупите нов чифт очила.
Какви видове диоптрични лещи предлагате и къде мога да намеря повече подробна информация за тях?
Цялото ни портфолио с лещи, заедно с по-подробна информация, можете да намерите тук - https://eyerim.bg/blog
Не съм сигурен как да попълня параметрите на лещите от моята рецепта.
Полагаме всички усилия, за да направим процеса на покупка на очила онлайн максимално лесен и удобен. Нашият конфигуратор на лещи е проектиран, за да ви помага през целия процес на поръчката, като предлага насоки и всички основни информации. Това ще ви позволи да изберете подходящия вид лещи и да въведете всички необходими диоптрични стойности точно.
По-подробна информация за това как да четете рецептата за очила можете да намерите тук - https://eyerim.bg/blog/learn-how-to-read-eyeglass-prescription/
Ако все още не сте сигурни как да попълните стойностите правилно обаче, не се притеснявайте. Просто можете да качите снимка на рецептата към вашата поръчка, и нашият екип оптици ще се погрижи лещите да бъдат изработени точно според вашите нужди.
Имам нужда от нови лещи за рамката си. Мога ли да закупя само диоптрични лещи?
За съжаление не предлагаме тази услуга. Лещите могат да бъдат закупени само заедно с рамката; те не са налични като самостоятелен продукт.
Имам високи диоптри и не мога да намеря стойностите си в конфигуратора на лещи.
В нашето портфолио имаме диоптрични лещи със стойности на сферични диоптри до -10/6 и цилиндри до -+3. За съжаление по-високи стойности не са налични.
Връщания и възстановявания на средства
Как мога да върна поръчката си?
Всяка поръчка може да бъде върната без посочване на причина в рамките на 30 дни от доставката.
За да можете да подарите на вашите близки очила за Коледа без никакви притеснения, за всички поръчки направени от 2.12.2024 г. до 23.12.2024 г. (включително и тези дати) се предоставя удължен срок за връщане до 60 дни. Връщанията не важат за диоптрични лещи.
Може ли да се върне всякакъв вид продукт, включително и диоптрични очила?
Да, можете да върнете всеки продукт, закупен от нас.
Ако за първи път сте закупили диоптрични очила с лещи (с каквито и да било подобрения) от нас, можете да ги върнете в рамките на 30 дни от доставката и ние ще ви възстановим пълната сума. Тази политика за връщане се отнася само за един брой очила от вашата поръчка, направена онлайн (т.е. не в нашия магазин за продажба на дребно). Ако закупите повече от един брой, ще ви бъде възстановена пълната сума за най-евтиния модел.
В случай че решите да върнете диоптрични очила с лещи Essilor premium, изработени по ваша индивидуална рецепта, ще можем да ви възстановим само сумата за диоптричната рамка. Все пак в този случай можем да ви изпратим обратно диоптричните лещи, след като върнете очилата. Ще изпратим върнатите очила на нашите оптици, за да бъдат професионално свалени лещите от рамката и изпратени обратно на вашия адрес. Ако се интересувате от тази опция, можете да я отбележите директно, когато попълвате онлайн формуляра за връщане.
*Лещи без диоптър не се считат за продукт по поръчка. Ако върнете очила с лещи 0 диоптъра, цялата сума ще бъде възстановена.
Трябва ли да плащам за връщането на пратка?
Таксата за връщане на пратка се плаща от клиента. В конкретни случаи, като повреден продукт или грешно изпратен артикул, разбира се, че ще ви върнем сумата, платена за доставка.
*трябва да бъде променено според конкретните процедури в съответните страни.
Мога ли да заменя продукта, вместо да получа възстановяване на парите?
Тази опция не е налична. Всички върнати поръчки се възстановяват автоматично. Ако се интересувате от различен модел, размер или цветова версия, можете да го закупите, като направите нова поръчка директно на уебсайта.
Колко време отнема процедурата за връщане?
Целият процес трябва да отнеме до 10 работни дни след изпращането на върнатата пратка. Ще потвърдим обработката на връщането, както и възстановяването на средствата, чрез автоматичен имейл.
Как ще получа обратно парите си?
В случай на предплатени поръчки възстановяването на парите ще се обработи автоматично по сметката, използвана за плащането на поръчката.
Гаранция
Как мога да упражня 2-годишната гаранция?
Гаранционният срок за всеки закупен продукт е 2 години. Не забравяйте, че гаранцията покрива всички производствени дефекти, без изключение. Тя обаче не покрива повреди по рамката или стъклото, причинени от нормално ежедневно износване или механични повреди. За да предявите претенция за гаранция, регистрирайте искането си тук.
След като се регистрирате, ще получите имейл с ФОРМУЛЯР ЗА ГАРАНЦИЯ с допълнителни инструкции как да изпратите пратката на нашия адрес. Моля, разпечатайте формуляра, следвайте инструкциите и изпратете повредената стока до нас на посочения във формуляра адрес.
В момента в който получим продукта, ще го изпратим на производителя за разглеждане на рекламацията. Имайте предвид, че този процес може да отнеме до 30 дни.
Защо не мога да регистрирам искането си за рекламацията?
- номерът на поръчката и имейл адресът са попълнени точно така, както са били попълнени при подаването на поръчката (без интервали, главни или малки букви, точки и т.н.)- поръчката не е била доставена преди повече от 2 години и гаранцията вече не е валидна.
Ако сте проверили тези точки и все още имате проблеми, моля, свържете се с нас на [email protected]
Къде мога да намеря формуляра за връщане?
На кой адрес трябва да изпратя повредения продукт?
Адресът може да бъде намерен във Формуляра за гаранция, приложен към имейла, който сте получили след регистрацията на рекламацията.
Моля, опаковайте внимателно очилата и ги изпратете на този адрес:
Expandeco – EYERIM
ул. Армейска №17
6003
Стара Загора
България
Можете да изпратите пратката чрез избрана от вас куриерска фирма/услуга. Моля, запазете потвърждението за изпращане или номера за проследяване на пратката в случай на усложнения. Ще се свържем с вас по имейл, след като пакетът бъде получен и обработен.
Кога мога да очаквам да получа информация за това дали рекламацията ми е приета?
Отзиви
Как мога да добавя рецензия?
Няколко седмици след успешната ви покупка, ще ви изпратим имейл с молба за рецензия за продукта, който сте закупили, където ще намерите връзка към формуляра за рецензия на продукта.
Процедурата за добавяне на рецензия е проста:
1) Първо, оценете продукта от 1 до 5 звезди, като 5 е най-високата оценка.
2) Напишете заглавие, което обобщава вашия опит с продукта. Направете го ясно и сбито, за да могат другите клиенти лесно да разберат за какво става дума във вашата рецензия.
3) В коментара описвате продукта, изброявате какво ви харесва и не ви харесва в него, и споделяте общото си удовлетворение/неудовлетворение от очилата.
4) Предоставете всички съвети или препоръки, които може да имате за другите клиенти, бмислящи закупуването на същите очила.
5) Завършете рецензията си, като обобщите мислите си за продукта и също дали бихте го препоръчали на други.
6) Помнете да сте честни, обективни в рецензията и избягвайте неразрешеното съдържание, което би довело до неодобряване на рецензията.
7) Накрая, прочетете рецензията, преди да я изпратите, така че да е ясна и сбита.
Как да гарантирате одобрението на вашата рецензия?
1) Оценете продукта със звезди (от 1 до 5) и напишете коментар.
2) Пишете искрено, честно, не се страхувайте да споменете негативите.
3) Оценявайте само продукт, с който имате пряк опит.
4) Не копирайте рецензии от други уебсайтове.
5) Напишете рецензията на същия език като уебсайта, на който сте пазарували.
6) Пристигна ли продуктът късно, опаковката беше ли повредена или ви дадохме ли лош съвет? Не пишете това в рецензията, по-добре ни уведомете, използвайки гаранционната форма или се свържете с нашата служба за клиенти на [email protected]
Какво определено трябва да избягвате, когато пишете рецензия?
1) Вулгаризми, расизъм, подбуждане към насилие, лични нападки и т.н.
2) Фалшиви рецензии с цел заблуждаване на нашите клиенти.
3) Предоставяне на лични данни (ваши или на трето лице) и като цяло нарушаване на защитата на личните данни.
4) Задаване на въпроси: нашата клиентска услуга е на ваше разположение за тази цел.
5) Посочване на проблеми, които не са директно свързани с продукта, т.е. оплаквания относно транспорта, повредени опаковки и т.н.
6) Рекламиране на други нерелевантни продукти и/или услуги.
Добре е да знаете
Преглед на всичкиПроцедура за връщане
Как да върна продукта?
Ако искате да върнете продукта, моля, опаковайте го внимателно заедно с всички получени оригинални аксесоари, в идеалния случай в оригиналната опаковка и го изпратете на следния адрес:
Expandeco – EYERIM
ул. Армейска №17
6003 Стара Загора
България
Трябва да заплатите транспортните разходи на пакета, в противен случай пакетът ще бъде отказан при доставката.
След като изпратите пакета, моля, предоставете ни информация за банковата си сметка по-долу:
IBAN и SWIFT
Име на титуляра на сметката
ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
Нашите опитни специалисти са на ваше разположение всеки ден.
Четем всички ваши съобщения и винаги отговаряме в рамките на 24 часа.
Адрес за връщане (седалище)
Expandeco – EYERIM
ул. Армейска №17
6003 Стара Загора
България
Регистриран офис
Brezová 2055/22, Spišská Nová Ves, 052 01, Slovensko
COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153
Дружество, регистрирано в Търговския регистър поддържано от Окръжен съд Кошице, раздел Sro файл 36601/V.
Bratislava
Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30
Praha
Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno